8 faktoriai, darantys įtaką lazerinio graviravimo vystymuisi

Kažkada lazerinis graviravimas buvo laikomas tik pramonės įmonėms skirtu detalių ir įrankių žymėjimo metodu arba suvenyrų parduotuvėms skirtu apdovanojimų ir gaminių personalizavimo būdu. Tačiau šiandien, atsiradus daugybei mažų įmonių ir išaugus kūrybinių judėjimų skaičiui, lazerinis graviravimas tapo pelninga pramonės šaka, kuriai reikia tik nedidelių investicijų.

Tyrimų bendrovės „IBIS World” duomenimis, per pastaruosius penkerius metus lazerinio graviravimo rinka labai išaugo, nes išaugo vartotojų poreikis pritaikyti ir personalizuoti tokius gaminius kaip išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, stalo indai, mediena, metalas ir kitos medžiagos. Be to, įmonės naudoja lazerines mašinas savo poreikiams tenkinti, pavyzdžiui, personalizuotai reklaminei medžiagai, darbuotojų apdovanojimams ir vidinėms įmonės iškaboms.

Tikimasi, kad per ateinančius penkerius metus pajamos ir pardavimai toliau augs, nes lazerinis graviravimas tampa vis labiau prieinamas ir įperkamas.

Kiti veiksniai, lemiantys nuolatinį lazerinio graviravimo augimą, yra didėjantis susidomėjimas asmeniniais kūriniais, didesnis prieinamumas, kūrėjų judėjimas, prekių ženklų kūrimas ir naujos graviravimo naudojimo sritys.

1 veiksnys: didėjantis susidomėjimas individualizuotu kūrybiškumu ir rūpestis juo

Jei lankėtės el. parduotuvėje „Etsy„, nesunku pastebėti, kaip per pastaruosius kelerius metus pasikeitė graviravimas lazeriu. Daikto personalizavimo esmė – padaryti jį unikalų paprastu būdu, pavyzdžiui, paversti vestuvinių šampano taurių porą prasmingesne asmenine dovana.

Į „Etsy” įveskite „lazerinis graviravimas” ir pamatysite daugybę įvairių tiekėjų asmeninių gaminių, įskaitant papuošalus, vestuvinius akinius, rankų darbo dirbinius, rankines, kompiuterių priedus, asmeninius šunų antkaklius ir pakabukus, medžio gaminius, indus, rašiklius, įvairius golfo įrankius, padėkliukus ir dar daugiau.

Vis labiau populiarėjant mažoms įmonėms, lazerinis graviravimas tapo būdu išskirti šių įmonių parduodamus priedus ir daugelį kitų daiktų iš konkurentų. Daugelis „Etsy” tiekėjų netgi siūlo standartinę lazerinio graviravimo paslaugą, t. y. jūs nusiunčiate jiems norimą graviruoti daiktą, o jie jums grąžina jį su norimu logotipu, pavadinimu ar grafiniu vaizdu.

Komerciniame pasaulyje lazeriniu graviravimu masiškai gaminamai elektronikai galima suteikti asmeninę kokybę. Ant šių masinės gamybos elektroninių prietaisų graviruoti pasirinktinę grafiką, pavadinimus ar logotipus yra puikus būdas juos išskirti iš vis didėjančio masinės gamybos produktų skaičiaus.

2 veiksnys: šiandien prieinamesnis


Anksčiau lazerines graviravimo mašinas ir pjaustymo sistemas buvo sunku įsigyti. Viena iš priežasčių – ribotas prieinamumas; dar svarbesnė – mašinos įsigijimo kaina viršijo vidutinio namų verslo ar mažo tiekėjo norą mokėti už šios technologijos įsigijimą.

Šiandien lazerinis graviravimas nebėra skirtas tik didelėms gamykloms; potencialūs pardavėjai šias mašinas gali įsigyti už daug mažesnę kainą, nei galėjo numanyti. Nesvarbu, ar lazerines stakles norite įsigyti ar net išsinuomoti, visame pasaulyje rasite ką nors sau.

Dėl tokio prieinamumo lazerinės staklės pradėjo atsirasti gamybos laboratorijose, kūrėjų erdvėse ir mokyklų laboratorijose, skirtose mokiniams mokyti, o mažoms įmonėms suteikė galimybę išsiskirti klientams, ieškantiems nestandartinių paslaugų.

3 veiksnys: kūrybiškumo skatinimas

„Kūrėjų” skaičius kasdien auga, nes vartotojai ir toliau ieško pasitenkinimo, kad gali viską daryti patys. Daugeliui „pasidaryk pats” tapo šūkiu, padedančiu išmokti naujų įgūdžių, kurti naujus produktus ar sutaupyti pinigų projektams, kurie kitu atveju būtų užsakomi iš išorės.

Didelį vaidmenį čia atlieka „Kickstarter” ir sutelktinis finansavimas, kurio dėka sukuriami įvairūs produktai įvairiems žmonėms. Be sutelktinio finansavimo, suteikiančio jiems didelę paramą, kai kurie produktai niekada nebūtų buvę įmanomi.

Lazerinis graviravimas čia atlieka svarbų vaidmenį. Keletas mėgėjų ir savamokslių parodė didelį susidomėjimą lazerinėmis technologijomis ir jų galimybėmis. Lazerinio graviravimo ir pjaustymo technologija paverčia idėjas nuo koncepcijos iki parduodamo pavidalo kuriant prototipus, dekoratyvinį graviravimą ir net kuriant užsakomojo graviravimo verslą.

4 veiksnys: didėjantis naudojimas pramonėje


Be mažųjų įmonių, sparčiai daugėja lazerinio graviravimo technologijos naudojimo atvejų pramonės sektoriuje. Viena iš didesnių sričių yra identifikavimo saugumas, kur lazerinis graviravimas idealiai tinka kredito kortelėms, asmens tapatybės kortelėms, slaptiems dokumentams ir kitiems daiktams, kuriems reikalingos papildomos saugumo priemonės.

Lazeriniu graviravimu galima visam laikui pažymėti daiktus, taip tikrinant padirbtus gaminius ar jų kopijas. Asmens tapatybės kortelėse naudojamas daugiasluoksnis formatas, kad būtų galima pakeisti apatinio sluoksnio spalvą nedarant poveikio viršutiniam skaidriam sluoksniui. Taip užtikrinama gaminių apsauga nuo sukčiavimo, sukuriami aukštos kokybės vaizdai ir tekstas, taip pat tenkinami organizacijų poreikiai, susiję su apsauga nuo klastojimo ir pritaikomomis paslaugomis.

5 veiksnys: prekės ženklo žinomumo skatinimas


Prekės ženklas ne tik sustiprina įmonės žinomumą pasaulyje, bet ir tampa galinga priemone, atgrasančia nuo produktų ir įmonės turto vagysčių. Lazeriu išgraviravus įmonės logotipą arba įmonės siūlomo produkto pavadinimą, tampa aišku, kokiai įmonei priklauso koks produktas. Žmonėms, bandantiems parduoti vogtus daiktus, gali būti sunku paaiškinti, kodėl ant daikto yra didelis logotipas arba įmonės pavadinimas.

Kadangi lazerinėmis staklėmis galima lengvai žymėti brūkšninius kodus ir serijos numerius, šiuos įmonės daiktus lengviau atsekti nei įprastą elektroniką, be to, jie gali tapti natūralių prekės ženklo kūrimo kampanijų pratęsimu.

6 veiksnys: nedidelė kaina


Nepaisant didėjančio lazerinių graviravimo ir pjaustymo mašinų populiarumo, jų kainos rinkoje išliko palyginti stabilios. O kadangi lazerinio graviravimo rinka yra labai konkurencinga (dėl atsiradusių mažo galingumo sistemų, siūlančių žemos kokybės graviravimą), norintys turėti arba išsinuomoti lazerinį graviravimo ar pjaustymo aparatą gali tai padaryti neišleisdami daug pinigų.

7 veiksnys: daugiau priedų


Lazerinio pjaustymo ir graviravimo technologijų pažanga prisidėjo prie to, kad rinkoje atsirado naujų priedų ir daugiau bei geresnių funkcijų. Beveik visoms mūsų sistemoms tiekiami rotaciniai priedai, specializuoti lęšiai, oro siurbliai, graviravimo platformos ir nuotraukų apdorojimo programinė įranga suteikia naudotojams galimybę graviruoti cilindrinius ar netaisyklingos formos daiktus. Kai kurie iš šių priedų taip pat padeda užtikrinti aukščiausią pjovimo kokybę.

8 veiksnys: besiformuojanti ir įvairi lazerinio graviravimo rinka


Galiausiai, nors kūrėjai, „Etsy” ir tapatybės sekimas padarė lazerinį graviravimą labiau prieinamą, tai nėra vieninteliai veiksniai, darantys įtaką šios pramonės šakos augimui. Tiesą sakant, besiformuojančių rinkos segmentų augimas yra svarbi lazerinio graviravimo įrankių plėtros ateityje priežastis. Šie segmentai apima medžio apdirbimą, metalo gamybą, skaitmeninius ir mažmeninės prekybos stendus, modelių gamybą, drabužių parduotuves, audinių parduotuves, mažus įrenginius ir sporto įrangą.

Šie aštuoni veiksniai prisidėjo prie nuolatinio lazerinio graviravimo ir (arba) pjaustymo rinkos augimo, kuris, nepaisant penkerius metus trukusio spartaus augimo, atrodo, nerodo jokių lėtėjimo požymių.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Translate »