1. BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, perkančio prekes ortur.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir ortur.lt (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui perkant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
2. PIRKIMO IR PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO MOMENTAS
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą” po prekių krepšelio suformavimo, prekių pristatymo adreso nurodymo, ir mokėjimo būdo pasirinkimo, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Jei Pirkėjas nesutinka su dalimi ar visomis Taisyklėmis, tokiu atveju Pirkėjas neturėtų pateikti užsakymo, priešingu atveju laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir sutiko su visomis Taisyklėmis.
3. PIRKĖJO TEISĖS
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje pagal šias Taisykles.
3.2. Pirkėjas, pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, ne vėliau kaip per 14 dienų po prekės gavimo, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjo adresu: Kranto g. 10, Bezdonys, Lietuva. Pirkėjas turi raštu parašyti laisvos formos prašymą (siųsti el. paštu – info@ortur.lt arba pridėti prie grąžinamos prekės), kuriame pasirinktų kompensavimo formą: pakeisti brokuotą prekę į naują ir nemokamai nusiųsti pirkėjui;
grąžinti pinigus į nurodytą pirkėjo sąskaitą.
Pirkėjas grąžinimo prašyme turi nurodyti, kada pirko prekę, koks buvo užsakymo numeris ir grąžinimo priežastį. Jei Pirkėjas grąžindamas prekę nesilaikys visų aukščiau išdėstytų sąlygų, ortur.lt pasilieka teisę nekeisti ir nekompensuoti už grąžinamas prekes.
4. PIRKĖJO PAREIGOS
4.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą. Už prekes Pirkėjas atsiskaito naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankais elektroninėje bankininkystėje. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
4.2. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes.
4.3. Jei pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją ir nedelsdamas juos atnaujinti.
4.4. Pirkėjui patvirtinus užsakymą, mokėjimas už prekes privalo būti atliktas per 24 valandas. Negavus mokėjimo per šį terminą Pardavėjas turi teisę pirkimo – pardavimo sutartį laikyti negaliojančia.
4.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
5. PARDAVĖJO TEISĖS
5.1. Jei Pirkėjas bando sąmoningai pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar veikimui, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti ar nutraukti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Taisykles ar nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą.
5.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui naudotis elektronine parduotuve ir vykdyti pirkimo – pardavimo sutartis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų.
7. PREKIŲ PRISTATYMAS
7.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjeris Pirkėjo nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą.
7.2. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per ne ilgesnį nei 30 darbo dienų laikotarpį. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.
7.3. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją nurodydamas priimsiančio asmens duomenims pildant užsakymo pristatymo informaciją.
8. ATSAKOMYBĖ
8.1. Pirkėjas pilnai atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą ir prisiima atsakomybe už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų klaidingų ar netikslių duomenų.
8.2. Pirkėjas įsipareigoja neatskleisti prisijungimo duomenų trečiosioms šalims. Jei trečia šalis naudojasi Pirkėjo prisijungimo kodais, Pirkėjas yra atsakingas už trečios šalies veiksmus elektroninėje parduotuvėje.
8.3. Pardavėjas atsakingas tik už tą informaciją, kuri yra pateikta Pardavėjo tinklapyje.
9. INFORMACIJOS SIUNTIMAS
9.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu.
9.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjui el. paštu info@ortur.lt
10. ĮRANGA
Prekės pristatomos pirkėjo adresu per kurjerius arba į paštomatą.
Įranga pirkėjui pristatoma supakuota originalioje pakuotėje.
Pirkėjas savarankiškai pagal pridėtą instrukciją surenka stakles.
Pardavėjas konsultuoja Pirkėją atsiradus neaiškumams.
11. GARANTIJA
Prekėms suteikiama 1 metų gamintojo garantija.
Garantiniu laikotarpiu pirkėjas savarankiškai kreipiasi į gamintoją dėl atsiradusio gedimo šalinimo, užpildydamas elektroninį techninės pagalbos prašymą adresu www.algolaser.com arba www.ortur.net
Pardavėjas yra tik įrangos platintojas.
12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1. Šioms Taisyklėms yra taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.
12.2. Visi nesutarimai dėl pirkimo – pardavimo sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.